Hãng Hàng Không Jin Air tại Đà Nẵng
Passenger Service Representative
Lượt xem: 741, Ngày duyệt: 20/06/2022
Ngày đăng
19/06/2022
Số lượng tuyển
2
Chức vụ
Nhân viên
Hình thức làm việc
Dài hạn
Yêu cầu giới tính
Không yêu cầu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu kinh nghiệm
Bằng cấp
Cử nhân
Ngôn ngữ
Tiếng Anh
Ngành nghề
Du lịch / Nhà hàng / Khách sạn
Mô tả công việc
- Ensuring all airline handling standards are met on a shift basis, following directions and instructions of the Manager
- Cooperating with the other co-worker to manage and control flight handling on the shift in order to optimize utilization
- Resolving customer problems and complaints while on duty and working with all departments
- Other administration support, and tasks assigned by the Manager
- Cooperating with the other co-worker to manage and control flight handling on the shift in order to optimize utilization
- Resolving customer problems and complaints while on duty and working with all departments
- Other administration support, and tasks assigned by the Manager
Quyền lợi được hưởng
- Salary and Labour Insurance based on Vietnam Labour Law
Yêu cầu công việc
- Fluency in Korean/English is required
- Experience in customer service/aviation environment is an advantage
- Exellent knowledge of MS Office
- Fast learner and positive working attitude
- Communication skill, teamwork and collaboration skills
- University/College Degree
- Experience in customer service/aviation environment is an advantage
- Exellent knowledge of MS Office
- Fast learner and positive working attitude
- Communication skill, teamwork and collaboration skills
- University/College Degree
Địa điểm làm việc
Phòng O-1-17, tầng 1, nhà ga hành khách quốc tế, Sân bay quốc tế Đà Nẵng, phường Hoà Thuận Tây, Hải Châu, Đà Nẵng
Hãng Hàng Không Jin Air tại Đà Nẵng
Địa chỉ:
Phòng O-1-17, tầng 1, nhà ga hành khách quốc tế, Sân bay quốc tế Đà Nẵng, phường Hoà Thuận Tây, Hải Châu, Đà Nẵng
Quy mô:
Đang cập nhật...